Thursday 23 January 2014

PENDAFTARAN PRASEKOLAH 2014

Salam sejahtera...Lama tak update blog ni..sejak mula sekolah agak sibuk sikit dengan pendaftaran, telatah anak-anak yang mencabar, SMPK, rawatan gigi...dan...bannnyaaak lagi.....



Tahun baru menjelma lagi...2014 membuka lembaran baru buat saya bila diberi amanah bagi menggalas tugas sebagai ppm prasekolah untuk murid 5tahun. Pengalaman baru menghadapi anak kecil yang belum pernah menjejakkan kaki ke alam persekolahan. 


Pada hari pendaftaran anak-anak murid sanggat teruja. Saya turut melahirkan rasa syukur kerana pasti saya tidak akan hadapi masalah pada hari persekolahan sebenar kerana melihat keterujaan mereka dengan keadaan kelas yang saya perasan "best" kononnya..dengan langsir baru,hiasan kelas baru...semuanya barulah...heheee mungkin menambat hati anak-anak ini..





Hari pertama persekolahan...murid perempuan nampak happy je..tapi.......ohhh murid lelaki yang menangis... huhhhh puas la pujuk bagi macam-macam permainan,makanan pun masih nak ammaa nk appa jugak.. keadaan ini berlarutan seminggu...saya hadapi hari-hari baru saya ini sebaik mugkin...syukur mereka mulai seronok dan tiada lagi air mata.....yes!!!! gumbiiiraaa...

paling comel....paling gerammmmm!!!!

ammmaaa.... apppaaa.....

ambil gambar xnangis pulakkk...layannnn


Kini kami mulai serasi...panggilan istimewa yang mereka bagi untuk saya tahun ini adalah "chellakutti" bermaksud sayang... ermm mereka sayang saya...terharunya....saya juga sayang mereka!!!

group tanpa air mata!!!

sekarang.....muka adaaaa senyuuuummmm!!!!!





No comments:

Post a Comment